Grid decor image
6 лесни начина, с които да реализираш повече продажби за Великден
Маркетинг и Продажби 2024-04-18

6 лесни начина, с които да реализираш повече продажби за Великден

Да имат повече продажби и да реализират добри печалби, е цел на всеки търговец.  Специално за теб подбрахме 6 практични и лесни начина,

с които да постигнеш тази цел: 

Посещението в магазина ти трябва да бъде приятно изживяване

Най-добрите ти оферти трябва да са разположени на видно място в магазина. В идеалния случай още на входа клиентът следва да ги забележи и да пожелае да ги купи. Голямо значение има визуалното представяне на стоките ти в магазина. Наличието на достатъчно пространство за разминаване и спокойно разглеждане на стоките е ключово за изживяването на клиента по време на пазаруване.

На рафтовете не бива да има празни места, но и не трябва да са претъпкани. Обектът ти следва да е добре почистен, да ухае свежо, а като допълнение може да звучи и приятна фонова музика. Доказано е, че музиката влияе върху емоциите на клиента и може да го подтикне да пазарува.

Заложи на стратегическа подредба на стоките си в магазина

Представи на клиента стоките си по начин, който да го накара да купи няколко, свързани помежду си продукта. Когато говорим за Великден например, добра комбинация са в близост до яйцата да има и бои, стикери и ред други артикули, служещи за тематична декорация. При месните продукти можеш да позиционираш и различни сосове и подправки.

Улесни клиентите си, за да купуват повече

Освен стратегическа подредба на стоките, много важни са и на вид прости, но ключови елементи: като достатъчно големи кошове за пазаруване или колички. Неслучайно известните вериги предлагат на клиентите си колички и кошници с голяма вместимост. Идеята е посетителите да ги напълнят. Ако те са малки, много вероятно е клиентът да се откаже да пазарува, защото просто мястото му е свършило и ще реши да напусне обекта ти.

Накарай клиентите си да купят неща, които обикновено не купуват

Стоките на промоция в магазина винаги се отличават от тези, които са с регулярна цена. Това също не е случайно. Дори хората да са отишли със списък за пазаруване, който да следват стриктно, щом видят стоки с намаление, те са склонни да ги купят, дори да не присъстват в пазарския им лист. По празниците, а и в различните сезони, добра идея е да правиш преподредба на магазина. Това влияе върху настроението на хората и желанието им да пазаруват в обекта ти.

Зареди пресни и свежи стоки за сезона, но внимателно

Свежите месни продукти, зеленчуци и други стоки, характерни за великденските празници, са голям риск за търговеца. Те се развалят по-бързо и ако не бъдат продадени навреме, то това означава чиста загуба на пари. Ето защо много внимателно трябва да подходиш към количествата, които ще заредиш.

По-добре е да поръчаш по-малко и да имаш готовност за бързо зареждане, в случай че стоката свърши, отколкото да разполагаш с големи налични количества, които ще трябва да се бракуват, ако не бъдат продадени.

Купувачите не обичат да чакат - увери се, че имаш достатъчно персонал

Около Великден, а и всеки друг празник, хората пазаруват повече, отколкото по друго време от годината. Едно е сигурно - клиентите се изнервят, когато трябва да чакат твърде дълго. В този ред на мисли, следва да изградиш внимателно графика с отпуски и смени на служителите, за да се увериш, че ще имаш достатъчно персонал, обслужващ посетителите.

Бъди сигурен, че клиентите подсъзнателно забелязват всеки от изброените елементи, както и положените усилия да им осигуриш максимално добро обслужване. Това е гаранция, че доволните потребители ще се върнат отново в магазина.

Имаш нужда от пари, за да посрещнеш нуждите на клиентите си изцяло? Fintrade е твоят верен съюзник - довери ни се!

Повиши оборота на своя бизнес

Вземи финансиране до 50 000 лв.

Кандидатствай arrow icon

Често Задавани Въпроси

Финтрейд Файнанс е небанкова финансова институция, специализирана в кредитирането на микро и малкия бизнес. Наш основен приоритет е да осигурим достъп до финансови средства на широк кръг от представители на малкия бизнес в България.

Предлагаме разнообразни финансови решения в областта на кредитирането за бизнеса, основно категоризирани в три кредитни продукта – „Fintrade Оборот“, „Fintrade Plus“ и „Fintrade Инвест“.

За да кандидатстваш за кредит от Финтрейд Файнанс, е необходимо да представител на дружество или ЕТ, което развива дейност, независимо от сектора, в който оперира. Кандидатстването става само от името на юридическо лице или ЕТ.

Получаваш финансови средства спрямо индивидуалните си бизнес нужди. В зависимост от избрания кредитен продукт, ползваш преференциални условия. Развиваш бизнеса си успешно с надежден кредитен партньор.

Прочети още

Grid decor image

Финансиране за твоя бизнес

Fintrade дава възможности за развитие на малкия бизнес. Нашата работа изисква да се доверяваме на клиентите си и знаем, че това си струва труда.

Finance image

Заяви фирмен кредит онлайн.

Кандидатствай arrow icon
Finance image

Получи безплатна консултация.

Заяви среща arrow icon
Finance image

Имаш въпроси? Обади се сега!

+359 700 200 33 0700 200 33 (без допълнително таксуване)